ASBCHIN  FC

ASBCHIN FC

فدا کردن همه چیز خود برای رسیدن به هدفی عالی اصلا کمتر از پیروزی نیست
ASBCHIN  FC

ASBCHIN FC

فدا کردن همه چیز خود برای رسیدن به هدفی عالی اصلا کمتر از پیروزی نیست

وبلاگ فوتبال اسبچین

  

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.football1390.mihanblog.com

با سلام وخسته نباشید به شما وبلاگ خیلی خوبی داریدامیدوارم درکارهایتان موفق باشید.
اگراهل فوتبال هستیدبه وبلاگ من بروید.

سلام نوید جان .چند وقت بود که وقت نمی کردم وبلاگ رو آپدیت کنم. شدیدا اهل فوتبالم و حتما به وبلاگ شما سرکی می کشم.از لطف شما متشکرم

یه بنده ی خدا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام
اقامهدی؟
من یه چی بگم ناراحت نمی شی؟
جان من این تیم فوتبال اسبچین رو ول کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد