ASBCHIN  FC

ASBCHIN FC

فدا کردن همه چیز خود برای رسیدن به هدفی عالی اصلا کمتر از پیروزی نیست
ASBCHIN  FC

ASBCHIN FC

فدا کردن همه چیز خود برای رسیدن به هدفی عالی اصلا کمتر از پیروزی نیست

گزارش تصویری از تمرین تیم پیشکسوت اسبچین (سه شنبه ۲۵/۱۱/۹۰)

لطفا برای دیدن اندازه بزرگتر هر عکس روی آن کلیک کنید

     

  

   

power pointکنفرانس مسئول کمیته آموزش سلمانشهر در کلاس AFC c ساری

کنفرانس مهدی پایدار مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال سلمانشهر در کلاس AFC c ساری 

 

 

دریافت فایل 

اولین تمرین تیم روز 4شنبه 26بهمن ماه انجام خواهد شد .

بدلیل آبگرفتگی زمین اولین تمرین تیم 2شنبه برگزار نخواهد شد و تاکید کادر فنی بر این است که حتماً 4شنبه 28بهمن اولین تمرین تیم فوتبال اسبچین انجام شود.  

 

شروع تمرینات تیم فوتبال اسبچین در هفته جاری

تیم فوتبال اسبچین در فصل گذشته مقام چهارم را درلیگ 2 استان کسب کرد و نتوانست به لیگ 1 صعود کند و احتمال می رفت که بدلیل مشکلات مالی در مسابقات فصل آینده حضور نداشته باشد که البته این بار هم به همت دلسوزانه مسئولین ورزش اسبچین تصمیم بر حضور تیم در مسابقات فصل آینده گرفته شد . 

بنابر تصمیمات اتخاذ شده قرار بر این شد که اسماعیل علینژاد بعنوان سرپرست و مهدی پایدار برای ششمین سال متوالی سرمربیگری تیم فوتبال اسبچین را عهده دار باشند. 

بنا بر اظهارات سرمربی تیم به احتمال فراوان 11 بازیکن فصل گذشته حفظ و 7 بازیکن جوان از محلات همجوار جذب خواهد شد و همچنین با انگیزه پشتوانه سازی و کسب تجربه برای بازیکنان نوجوان بومی 5 بازیکن از نوجوانان اسبچین تیم را در سال جاری همراهی خواهند کرد . 

مهدی پایدار مقام چهارمی سال گذشته را یک شکست و نوعی در جا زدن برای خود و تیمش دانسته و به این نکته اشاره کرد که هدف و انگیزه اش در فصل جاری استفاده از بازیکنان جوان و با استعداد در مسابقات می باشد و خاطر نشان کرد که با تلاش مضاعف ، انجام تمرینات منظم وا استفاده از  انگیزه و نیروی جوانی بازیکنان به خدمت گرفته در فصل جاری و توکل به خداوند متعال صعود به لیگ 1 استان مازندران نیز دور از دسترس نخواهد بود .   

وی از شروع تمرینات در هفته جاری خبر داد و در صورت مساعد بودن وضعیت جوی و زمین تمرین در روز ۲شنبه و ۴شنبه این هفته اولین جلسات تمرین تیم فوتبال اسبچین برگزارخواهد شد.